Life is a struggle

Waspada dan teruskan berjalan..

Salam Aidilfitri























Assalamualaikum rakan-rakan suma..

Alhamdulillah, hari ni sudah raya ke-2. Saya harap saya tak terlalu lewat utk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat rakan-rakan semua tak kira yg saya kenali atau tidak. Saya ingin ambil kesempatan ini memohon maaf atas segala kesilapan yg saya sedari atau tidak atau apa-apa perkara yg mungkin menimbulkan rasa tidak senang hati dlm diri kalian yg berpunca dr kelakuan saya ni. Minta maaf atas segala kekurangan dan kelemahan dan saya akan sentiasa berusaha memperbaiki diri saya. Saya amat berterima kasih atas rakan-rakan yg tak putus-putus menasihati saya, membimbing saya dan tak putus asa mengajak saya ke arah kebaikan. Saya amat hargai dan mempunyai rakan-rakan spt ini merupakan satu nikmat yg besar yg tak akan saya lepaskan. Ok. Rasanya setakat itu je. Moga sama-sama kita meneruskan kebaikan yg kita cuba istiqamah di bulan ramadhan.

Dr pontian kechill, johor.

0 comments: